دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpcو...
تاریخ : پنج شنبه 6 تير 1392
نویسنده : صادق

 پاسخ به برخی سوالات رایج شما: دوستان عزیزی که در هنگام اجرای بازی ، از بازی خارج میشه و یا اینکه اررور d3dx9 رو دریافت میکنن ، باید دقت کنن که آخرین نسخه directX بر روی سیستمشون نصب باشه. آخرین نسخه رو میتونین از لینک زیر دریافت کنین:http://dl.downloadha.com/Game/DirectX%20(www.Downloadha.com).rar

کاربرانی که در اکسترکت کردن فایل های فشرده به مشکل برخورد کردن ، دقت کنن که فایل های سایت همگی سالم و تست شده هستند و سپس روی سایت قرار میگیرن. شما میتونین از قابلیت ریکاوری فایل های فشرده استفاده کنین و اگر درست نشد ، مشکل از دانلود شما بوده و باید فایل ها را دوباره دریافت نمایید.

کاربران عزیزی که فایل installer برای اونها اجرا نمیشه ، یا فایل ها رو بد دانلود کردند و یا اگر درست دانلود کردند ، دقت کنن که آنتی ویروس حتما هنگام نصب غیر فعال باشه.

کاربران عزیز ، دقت داشته باشید که پس از نصب پچ ، بازی رو از خود محل نصب بازی اجرا کنین و از محل pesedit اجراش نکنین. و از روی دسکتاپ هم اجرا نکنین. کاربران عزیزی که در اجرای فایل اجرایی pesedit.exe به مشکل برخورد میکنن ، دقت کنن که باید آخرین نسخه net framework بر روی سستم اونها نصب باشه و اینکه حتما از ویندوز xp sp3 و یا ۷ آپدیت شده استفاده کنین.

دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ :EmbedUpload   Direct Link

دانلود پارت ۲ : EmbedUpload   Direct Link

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: بازی , ورزشی , ,
برچسب‌ها: دانلود جدیدترین پچ 2013 , دانلودپچ جدیدبرایpes2013 , دانلود جدیدترین پچpes2013 , دانلود پچ2013 ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید/امیدوارم از میزبانی ما راضی باشیدو از بازدیدتان راضی شوید،دراین وبلاگ همه چی برای دانلود وجوددارد باتشکر((مدیریت دهکده ی دانلود))